Radars un riska segmenti
Mūsu platforma ir aprīkota ar iekšējo spēlētāju izpētes sistēmu, ko sauc par radaru. Šis radars tika izstrādāts pirms daudziem gadiem, lai atklātu spēlētājus ar potenciāli neveselīgiem spēlēšanas paradumiem un proaktīvi sazinātos ar riskam pakļautajiem spēlētājiem, tādā veidā veicinot atbildīgu spēlēšanu.
Mūsu radars segmentē spēlētājus, pamatojoties uz potenciālo risku no atbildīgas spēļu perspektīvas, lai tie varētu saņemt pielāgotu preventīvo saziņu.
Mūsu radars tiek pastāvīgi atjaunināts, lai uzlabotu spēlētāju spēlēšanas uzvedības signālus un jau pieminēto preventīvo saziņu.
Klasificējam spēlētājus dažādos segmentos, pamatojoties uz viņu spēļu vēsturi pēdējās 90 dienās. Tas nozīmē, ka spēlētāji var ar laiku atrasties dažādos riska segmentos. Katra spēlētāja segmentēšana tiek atjaunināta katru dienu.
Mūsu politika ir nesūtīt tiešo reklāmu un piedāvājumus riska zonas spēlētājiem. Spēlētāji, kuri zaudējuši vairāk nekā 2000 eiro pēdējo 90 dienu laikā, nesaņem tiešo reklāmu vai piedāvājumus. Viens no tādiem piedāvājumiem ir, piemēram, iknedēļas Cashback akcija.