Pieslēgties

Lietošanas noteikumi

Versija: 1Publicēts: 04. jūnijā, 2024

PRIVĀTUMA POLITIKA

1. VISPĀRĪGI

11.lv ir daļa no Paf grupas, kas darbojas ar mērķi piedāvāt saviem klientiem drošu, sociāli atbildīgu un individuāli pielāgotu azartspēļu izklaidi. Lai varētu nodrošināt spēļu vietnes www.11.lv darbību un ar to saistītos produktus un pakalpojumus (turpmāk tekstā "Spēļu pakalpojumu"), 11.lv ir jāapstrādā Tavi personas dati. Uzņēmums 11.lv sargā Tavu privātumu un apņemas aizsargāt Tavus personas datus, kad Tu apmeklē un izmanto Spēļu pakalpojumu.

Šī Privātuma politika ir spēkā, kad Tu kā 11.lv spēļu klients izmanto Spēļu pakalpojumu saskaņā ar 11.lv noteikumiem un nosacījumiem (turpmāk tekstā "Līgumu") un/vai kad Tu apmeklē Spēļu pakalpojuma vietni, un šī Privātuma politika attiecas uz visu Spēļu pakalpojumu. 11.lv piedāvā Tev iespēju zināmā mērā kontrolēt, kādā veidā 11.lv apkopo, izmanto un izplata Tavus personas datus. To var izdarīt, izmantojot spēļu konta iestatījumus, kā arī šajā Privātuma politikā un Sīkdatņu politikā izklāstītajos veidos.

Ir svarīgi, lai Tu izlasītu un iepazītos ar šo Privātuma politiku, kā arī, lai Tu justos droši attiecībā uz to, kā 11.lv apstrādā Tavus personas datus. Ja Tev radušies kādi papildjautājumi, jebkurā brīdī vari sazināties ar mums.

11.lv ievēro piemērojamās datu aizsardzības tiesību normas un regulas, ieskaitot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti.

1.1 Personas datu pārzinis

SIA Viensviens (11.lv) ir personas datu pārzinis un ir atbildīgs par visiem 11.lv apkopotajiem personas datiem un par personas datu apstrādi. Uzņēmums 11.lv ir arī iecēlis datu aizsardzības speciālistu Paf uzņēmumu grupas ietvaros.

SIA Viensviens Latvija
(Reģ. Nr. 40103553212)
39 - 8 Dzirnavu iela
LV-1010, Rīga
Latvija

E-pasts: support@11.lv

Datu aizsardzības speciālists
Lövdalsvägen 8
PB 241
AX-22101 Mariehamn
Åland, Somija

E-pasts: info@11.lv.com

2. IZMAIŅAS

11.lv nodrošinātais Spēļu pakalpojums pastāvīgi attīstās, un piemērojamās datu aizsardzības normas var mainīties, tādēļ ir iespējams, ka ik pa laikam 11.lv būs nepieciešams atjaunināt vai mainīt šo Privātuma politiku bez iepriekšēja brīdinājuma. Tādēļ atgādinām, ka svarīgi ir pārskatīt šo Privātuma politiku ikreiz, apmeklējot Spēļu pakalpojumu. Šīs Privātuma politikas sākumā ir norādīts datums, kad tajā pēdējo reizi izdarītas izmaiņas.

3. BĒRNI

11.lv piemēro stingrus vecuma ierobežojumus attiecībā uz Spēļu pakalpojuma izmantošanu. Personām, kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu, nav atļauts iesniegt savus personas datus uzņēmumam 11.lv.

4. KĀDUS DATUS 11.lv APKOPO?

4.1 Datus, ko Tu iesniedz uzņēmumam 11.lv

4.1.1 Reģistrēšanās

11.lv apkopo personas datus, ko Tu iesniedz, reģistrējot spēļu kontu. Lai varētu spēlēt spēles tiešsaistē, ir nepieciešams reģistrēt spēļu kontu Spēļu pakalpojumā. Reģistrējot spēļu kontu, ir jāiesniedz savs vārds un uzvārds, personas kods, dzimšanas datums un e-pasta adrese.

4.1.2 Spēļu pakalpojuma administrēšana

11.lv apkopo arī tos personas datus, ko Tu iesniedz uzņēmumam 11.lv saistībā ar Spēļu pakalpojuma administrēšanu, piemēram, informāciju, kas nepieciešama, lai varētu veikt izmaksas uz Tavu bankas kontu vai citu piemērojamu maksājuma metodi. 11.lv var arī pieprasīt, lai Tu apstiprinātu savu identitāti.

Iespējams, ka Tu iesniedz datus uzņēmumam 11.lv arī citos gadījumos, piemēram, kad Tu sazinies ar 11.lv vai piedalies dažādās 11.lv organizētās aktivitātēs.

4.2 Datus, ko 11.lv iegūst no citiem avotiem

Papildu Tevis iesniegtajiem datiem uzņēmums 11.lv var arī apkopot un/vai atjaunināt personas datus, izmantojot trešās puses, piemēram, pieprasīt datus no dažādām valsts iestādēm vai publiskiem reģistriem.

No trešajām pusēm 11.lv ievāc šādus datus:

  1. Personu identificējoši dati, piemēram, vārds un uzvārds, personas kods, kas tiek iegūti no publiskiem reģistriem, lai pārliecinātos par 11.lv rīcībā esošo datu precizitāti.

  2. No citiem spēļu pakalpojumu nodrošinātājiem (kas piegādā spēles 11.lv Spēļu pakalpojumam) iegūtie dati, kas satur vēsturisku informāciju par krāpniecisku vai negodīgu rīcību vai cita veida Līguma, spēļu noteikumu vai piemērojamo tiesību normu pārkāpumiem. 11.lv apkopo arī datus, ko Tu esi radījis, spēlējot spēļu nodrošinātāja piedāvātās spēles, tai skaitā segmentētus un profilētus datus.

  3. Datus, kurus uzņēmumam 11.lv saskaņā ar likuma prasībām ir jāpārbauda, piemēram, vai persona nav politiski nozīmīga persona saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas (NILLTFPN) likumu. 11.lv šādas informācijas pārbaudei izmanto apakšuzņēmējus.

  4. 11.lv izmanto apakšuzņēmējus, kas piedāvā risinājumus krāpnieciskas, noziedzīgas un citādi negodprātīgas rīcības pret 11.lv un pret Tevi kā spēļu klientu atklāšanai un novēršanai. Šo pakalpojumu ietvaros tiek pārbaudītas ierīces, kas ir pieslēgtas internetam, lai izvērtētu krāpniecības riska līmeni un noskaidrotu, vai jau iepriekš nav novērota negodīga rīcība. Tas palīdz 11.lv pasargāt savu uzņēmumu no personām, kuru nolūks ir veikt noziedzīgus nodarījumus pret 11.lv vai Tevi kā spēļu klientu.

4.2.1 Datus par spēļu pakalpojuma lietošanu

11.lv apkopo arī tos datus, kas veidojas, Tev izmantojot Spēļu pakalpojumu, tai skaitā transakcijas no Tava spēļu konta un uz to. Tas nozīmē, ka 11.lv uzglabā un apstrādā datus par to, kā Tu izmanto Spēļu pakalpojumu, piemēram, kuras spēles Tu spēlē, kurus rīkus Tu izmanto, datus par naudas pārskaitījumiem starp Tavu kontu un 11.lv bankas kontiem, kā arī korespondenci starp Tevi un 11.lv.

5. KĀDĀ NOLŪKĀ 11.lv APSTRĀDĀ PERSONAS DATUS

Tālāk tekstā ir izklāstīts mērķis, kādēļ 11.lv apstrādā Tavus personas datus, kā arī tā tiesiskais pamatojums.


Mērķis:
Spēļu konta reģistrēšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Apstrāde ir nepieciešama, lai Tu varētu atvērt 11.lvbet spēļu kontu. Lai varētu spēlēt spēles internetā, ir nepieciešams, lai Tu kā spēļu klients Spēļu pakalpojumā reģistrētu spēļu kontu.

Tiesiskais pamatojums:
Līguma noslēgšana un izpilde – personas dati tiek apkopoti un apstrādāti, lai 11.lv varētu noslēgt ar Tevi līgumu, kā arī pildīt šajā līgumā noteiktās saistības.


Mērķis:
Spēļu pakalpojuma un Tavu datu administrēšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datu apstrāde ir nepieciešama, lai varētu administrēt Spēļu pakalpojumu, tostarp naudas līdzekļu pārskaitījumus starp Tavu kontu un 11.lv bankas kontiem, kā arī naudas līdzekļu uzglabāšanas un Tavu datu administrēšanas nolūkos.

Spēļu pakalpojuma administrēšana ir nepieciešama arī darījumu attiecību uzturēšanai starp Tev un 11.lv.

Tiesiskais pamatojum:
Līguma noslēgšana un izpilde – personas dati tiek apkopoti un apstrādāti, lai 11.lv varētu pildīt ar Tevi noslēgtajā līgumā noteiktās saistības.


Mērķis:
Individuāli pielāgota Spēļu pakalpojuma nodrošināšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datus nepieciešams apstrādāt, lai Spēļu pakalpojumā veidotu individuāli pielāgotu saturu, kas tiek panākts, piedāvājot Tev kā spēļu klientam atbilstošu spēļu ieteikumus, prezentējot noteiktus piedāvājumus un tamlīdzīgi.

Tiesiskais pamatojums:
Līguma izpilde – personas datus nepieciešams ievākt un apstrādāt, lai 11.lv varētu pildīt savas saistības saskaņā ar starp Tevi un 11.lv noslēgto līgumu.


Mērķis:
Klientu atbalsta centra ātras un kvalitatīvas darbības nodrošināšana 

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
11.lv piedāvā klientu apkalpošanu e-pastā un čatā. 11.lv izmanto Tevis sniegto informāciju, lai izmeklētu, atbildētu un atrisinātu sūdzības un problēmas, kas saistītas ar Spēļu pakalpojumu, piemēram, kļūdas vai laimestu izmaksas kavējumi.

11.lv veic arī sarunu ierakstus un uzrauga taustiņsitienus reāllaikā čata saziņā ar klientiem, lai kvalitatīvi un ātrāk nodrošinātu 11.lv klientu apkalpošanu, kā arī apmācību nolūkos, lai uzlabotu un attīstītu 11.lv klientu apkalpošanu.

Juridiskais pamats:
Līguma izpilde – Savākšana un apstrāde ir nepieciešama, lai 11.lv varētu izpildīt savas saistības saskaņā ar Līgumu starp Tevi un 11.lv.

Gadījumā, ja persona, kas sazinās ar 11.lv klientu apkalpošanu, nav 11.lv klients, datu apstrādes pamatā ir likumīga interese. Apstrāde ir nepieciešama gan Tavās, gan 11.lv interesēs, lai varētu risināt Tevi interesējošo jautājumu.


Mērķis:
Čata pakalpojuma nodrošināšana noteiktu spēļu ietvaros

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datu apstrāde ir nepieciešama, lai varētu nodrošināt čata funkciju, ar kuras palīdzību Tu vari sazināties ar 11.lv un arī noteiktu spēļu ietvaros – ar citiem spēlētājiem.

Datu apstrāde ir nepieciešama arī, lai garantētu pienācīgu saturu un uzvedību čata funkcijas ietvaros: saturs nedrīkst būt aizvainojošs, diskriminējošs, kā arī nav atļauts mudināt uz jebkāda veida pārkāpumiem.

Tiesiskais pamatojums:
Līguma izpilde – personas datus nepieciešams apstrādāt, lai 11.lv varētu pildīt savas saistības saskaņā ar starp Tevi un 11.lv noslēgto līgumu.


Mērķis:
Spēļu pakalpojuma ļaunprātīgas izmantošanas novēršana, kā arī noziegumu pret 11.lv un/vai Tevi novēršana un izmeklēšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datu apstrāde nepieciešama, lai novērstu un izmeklētu potenciālus krāpšanas gadījumus vai citu nelikumīgu rīcību.

Datu apstrāde ir nepieciešama arī, lai novērstu un izmeklētu aizskāruma gadījumus, mēģinājumus nelikumīgi pieslēgties Tavam spēļu kontam, kā arī citu likumā vai Līgumā starp Tevi un 11.lv, kā arī 11.lv vai citu spēļu nodrošinātāju spēļu noteikumos aizliegtu rīcību.

Turklāt, datu apstrāde ir nepieciešama, lai grantētu Spēļu pakalpojuma drošību, uzlabotu un attīstītu 11.lv IT vidi, kā arī, lai pasargātu Tevi un Tavu spēļu kontu pret uzlaušanu.

Tiesiskais pamatojums:
Līguma izpilde – personas datus nepieciešams ievākt un apstrādāt, lai 11.lv un Tu kā spēļu klients varētu pildīt savas saistības saskaņā ar starp Tevi un 11.lv noslēgto līgumu.

Gadījumos, kad apstrāde nav nepieciešama, lai pildītu Līgumā starp Tevi un 11.lv noteiktās saistības, datu apstrādes pamatā ir likumīga interese aizsargāt Spēļu pakalpojumu pret ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī novērst un izmeklēt pārkāpumus pret 11.lv vai pret Tevi kā spēļu klientu.


Mērķis:
Atbildīga spēlēšana

  • uzturēt sociāli atbildīgu azartspēļu piedāvājumu

  • novērst, kavēt, neitralizēt atkarību no azartspēlēm

  • piedāvāt klientiem dažādus rīkus un pakalpojumus, kas palīdz pieņemt informētus lēmumus par savu spēlēšanas veidu

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
11.lv apstrādā Tavus personas datus, kad Tu kā spēļu klients izmanto tālāk norādīto:

  • 11.lv rīkus un pakalpojumus, kas palīdz pieņemt apzinātus lēmumus par savu spēlēšanas uzvedību, piemēram, iemaksas limitus, spēļu konta iesaldēšanu vai atgādinājumus par spēlēšanas ilgumu.

  • 11.lv aptaujas un/vai pašnovērtējuma testu, lai iegūtu informāciju par saviem spēlēšanas ieradumiem.

11.lv apstrādā arī tos datus, kas veidojas, Tev izmantojot Spēļu pakalpojumu, tai skaitā 11.lv veic arī Tavu spēlēšanas ieradumu profilēšanu ar nolūku konstatēt, novērst un aizkavēt ar azartspēlēm saistītu problēmu rašanos.

11.lv apstrādā Tavus personas datus arī, lai pārbaudītu, vai Tu neesi iekļauts pašizslēgto spēlētāju reģistrā, kā arī, lai varētu liegt Tev piekļuvi Spēļu pakalpojumam, ja esi to pieprasījis.

11.lv patur tiesības liegt Tev piekļuvi Spēļu pakalpojumam, ja Tavi spēlēšanas ieradumi liecina par azartspēļu atkarību un, ja Tu nespēj patstāvīgi kontrolēt savu spēlēšanu vai nepiemēro 11.lv ieteiktos spēlēšanas ierobežojumus.

11.lv ir ieviesis visiem spēlētājiem saistošu gada zaudējuma limitu. Datu apstrāde balstās automātiskā sistēmā, kas nozīmē, ka tiklīdz spēļu klients ir sasniedzis gada zaudējumu limitu, vairāk nav iespējams veikt likmes līdz pat nākamajam gadam, ja vien secīgs laimests neietekmē zaudējumu summu. Vairāk informācijas par 11.lv zaudējumu limitu var iegūt šeit.

11.lv apstrādā arī anonimizētus datus, lai atbalstītu pētījumu atbildīgas spēlēšanas jomā.

Tiesiskais pamatojums:
Juridisku saistību pildīšana - datu apstrāde ir nepieciešama, lai varētu izpildīt vienu vai vairākus tiesiskos pienākumus, kas ir saistoši 11.lv.

Piekrišana – piemēram, ja piedalīsies kādā 11.lv rīkotā aptaujā, Tavu atbilžu apstrādei 11.lv būs nepieciešama Tava piekrišana, ja vien prasība uzglabāt personas datus nav noteikta ar likumu.

Gadījumos, kad trūkst juridisku saistību vai piekrišanas, datu apstrāde balstās uz pamatotu interesi – 11.lv ir azartspēļu uzņēmums, kas nopietni attiecas pret atbildīgu spēlēšanu, lai varētu novērst un pasargāt Tevi pret kaitīgiem spēlēšanas paradumiem vai ar spēlēšanu saistītām problēmām.


Mērķis:
Pasākumu un dažādu aktivitāšu, kampaņu, konkursu un turnīru administrēšana, tostarp ceļojumu un apbalvojumu administrēšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Tev ir iespēja piedalīties dažādās 11.lv kampaņās, konkursos, turnīros un pasākumos un citās 11.lv vai rīkotajās aktivitātēs. Lai Tu varētu piedalīties šajās aktivitātēs, ir nepieciešams apstrādāt Tavus personas datus dalības administrēšanai.

Tāpat arī datu apstrāde ir nepieciešama, ja Tu piedalies kādā no 11.lv organizētajiem ceļojumiem, kā arī Tava ceļabiedra personas datu apstrāde, ja ceļojumā līdzi ņem arī kādu draugu. Kā spēļu klients vari ņemt līdzi vienu draugu gandrīz visos ceļojumos un pārējos 11.lv rīkotajos pasākumos.

Tiesiskais pamatojums:
Līguma pildīšana - datu apstrāde ir nepieciešama, lai 11.lv varētu pildīt savas saistības saskaņā ar kampaņas vai konkursa noteikumiem.

Gadījumos, kad līguma pildīšana nav piemērojama un 11.lv apstrādā Tava drauga personas datus ceļojuma vai cita pasākuma administrēšanai, kurā Tavs draugs piedalās, uzņēmumam 11.lv ir nepieciešama Tava drauga piekrišana personas datu apstrādei.


Mērķis:
Spēļu popularizēšana un mārketings

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
11.lv apstrādā personas datus, lai varētu popularizēt savus produktus, pakalpojumus un kampaņas, kā arī 11.lv rīkotos pasākumus.

11.lv arī apstrādā personas datus, veicot profilēšanu, lai varētu piedāvāt pielāgotus piedāvājumus un Tev kā spēļu klientam pielāgotu saturu saskaņā ar piemērojamajām tiesību normām. Jebkurā brīdī sava spēļu konta iestatījumos Tu vari atteikties no personīgi pielāgotajiem piedāvājumiem, kas izveidoti, balstoties uz profilēšanu.

Turklāt kā spēļu klients vari arī izvēlēties nesaņemt tiešā mārketinga ziņojumus vai saņemt tos tikai caur noteiktiem saziņas kanāliem, izvēloties attiecīgos iestatījumus savā spēļu kontā.

Lūdzam ņemt vērā, ka 11.lv nodarbojas ar reklāmu tikai Spēļu pakalpojuma ietvaros un reklāmas materiālus sūta tikai tām personām, kas ir 11.lv spēļu klienti un piekrituši reklāmu saņemšanai.

Tiesiskais pamatojums:
Likumīgi pamatota interese - datu apstrādes pamatā ir pamatota interese popularizēt 11.lv un Spēļu pakalpojumu, ieskaitot dažādus 11.lv organizētos vai sponsorētos pasākumus.


Mērķis:
Komunikācija

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:

11.lv sazinās ar Tevi, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus, piemēram, e-pastu, mobilo tālruni, paziņojumus Spēļu pakalpojumā, ziņojumus Spēļu pakalpojuma iesūtnē un citādi. No 11.lv saņemtajos ziņojumos var būt iekļauti jaunumi par 11.lv, informācija par Spēļu pakalpojuma pieejamību un drošību, atgādinājumi un mārketinga ziņojumi no 11.lv un uzņēmuma sadarbības partneriem. Jebkurā brīdī savā spēļu kontā Tev ir iespēja mainīt ar saziņu saistītos iestatījumus. Ņem vērā, ka nav iespējams atteikties no vispārīgajiem darbības paziņojumiem no 11.lv, kuros ietilpst reģistrētajiem klientiem paredzētie paziņojumi, ar drošību saistīti un juridiska rakstura ziņojumi.

Turklāt noteiktu spēļu ietvaros 11.lv Tev nodrošina iespēju sazināties arī ar citiem spēlētājiem, skati tabulā iepriekš iekļauto mērķi "Čata pakalpojuma nodrošināšana noteiktu spēļu ietvaros".

Tiesiskais pamatojums:
Līguma pildīšana - noteikta saziņa ir nepieciešama, lai 11.lv varētu pildīt savas saistības saskaņā ar starp Tevi un 11.lv noslēgto līgumu, piemēram, sniegt informāciju par drošību un juridiskiem jautājumiem.

Likumīgi pamatota interese - noteiktas saziņas pamatā ir likumīga interese spēt nosūtīt informāciju par 11.lv un popularizēt 11.lv pakalpojumus un produktus.


Mērķis:
Attīstīt spēļu pakalpojumu un veikt pētījumus, kā arī tirgus analīzi un statistiskus aprēķinus

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datu apstrāde ir nepieciešama, lai attīstītu un uzlabotu Spēļu pakalpojumu un lai padarītu Spēļu pakalpojumu lietotājdraudzīgu (vienkāršu lietošanā).

Lai varētu veikt šos uzlabojumus, 11.lv analizē klientu uzvedības modeli Spēļu pakalpojumā.

Tiesiskais pamatojums:
Likumīgi pamatota interese - datu apstrāde balstās uz likumīgu interesi spēt veikt funkcionalitātes, tai skaitā Spēļu pakalpojuma uzlabojumus, kā arī interese piedāvāt lietotājdraudzīgu Spēļu pakalpojumu 11.lv klientiem.


Mērķis:
11.lv juridisko saistību pildīšana

Datu apstrādes nepieciešamības pamatojums:
Datu apstrāde ir nepieciešama, lai 11.lv varētu pildīt savas juridiskās saistības saskaņā ar likuma prasībām vai tiesas vai citu institūciju lēmumiem. Uzņēmumam 11.lv ir pienākums ievērot piemērojamos likumus par spēļu nodrošināšanu, grāmatvedību, NILLTFN likumu, kā arī ievērot piemērojamos licences noteikumus.

Tiesiskais pamatojums:
Juridisku saistību izpilde - datu apstrāde ir nepieciešama, lai varētu izpildīt vienu vai vairākus tiesiskos pienākumus, kas ir saistoši 11.lv.


5.1 Datu apstrāde citos nolūkos

Galvenais noteikums ir, lai Tavi personas dati tiktu apstrādāti tikai tajā nolūkā, kādā Tavi personas dati tika apkopoti. Taču var būt situācijas, kad Tavi personas dati tiek apstrādāti citos nolūkos, ja vien tie ir saskaņā ar sākotnējo mērķi, kādā Tavi personas dati tika apkopoti. Piemēram, 11.lv var apstrādāt Tavus personas datus citos nolūkos juridisku iemeslu dēļ.

6. UZGLABĀŠANAS ILGUMS

11.lv neuzglabā Tavus personas datus ilgāk nekā nepieciešams konkrētajam mērķim. Parasti 11.lv uzglabā Tavus personas datus maksimāli divus gadus pēc klientu darījumu attiecību izbeigšanas, lai vajadzības gadījumā varētu nodrošināt nepieciešamo palīdzību, kā arī darbības nepārtrauktības nolūkā, ja gadījumā vēlēsies atkal kļūt par 11.lv klientu. Likuma prasību dēļ vai saskaņā ar oficiālu iestāžu lēmumu šis laika periods var tikt pagarināts, kā tas ir aprakstīts zemāk. Pēc tam personas dati tiek dzēsti vai anonimizēti tādā veidā, lai tos nebūtu iespējams saistīt ar Tavu personu. Taču Tu vari pieprasīt, lai 11.lv anonimizētu Tavus datus ātrāk, ja vien darījumu attiecības ar 11.lv ir izbeigtas un uzņēmumam 11.lv šie noteiktas datu kategorijas nav vajadzīgas ar likumu noteiktu juridisku saistību pildīšanai vai pastāv notiekošs juridisks process.

Noteiktos gadījumos 11.lv var uzglabāt Tavus personas datus mazāk nekā trīs gadus pēc klienta darījumu attiecību izbeigšanas. Piemēram, gadījumos, ja piedalījies 11.lv pasākumos vai citās aktivitātēs, kampaņās, konkursos vai turnīros, tostarp ceļojumos, un, ja laimēji kādas balvas, 11.lv uzglabā Tavus datus līdz šo aktivitāšu un ar tām saistīto papildu pasākumu beigām.

Ierakstītās sarunas ar klientiem (zvani palīdzības dienestam) 11.lv uzglabā 90 dienas.

Ja Tu nevēlies saņemt mārketinga materiālus no 11.lv, tad uzņēmums 11.lv vairs neapstrādās Tavus personas datus šim konkrētajam mērķim. Tomēr, ņemiet vērā, ka 11.lv apstrādā Tavus personas datus, lai nodrošinātu to, ka Tu nesaņem mārketinga materiālus. Tas pats arī attiecas uz gadījumiem, kad Tu anulē savu piekrišanu.

Noteiktu spēļu ietvaros pieejamo čata pakalpojumu nodrošina 11.lv spēļu piegādātāji, un uzņēmumam 11.lv nav piekļuves spēļu piegādātāja uzglabātajiem reģistriem. Uzņēmums 11.lv tikai saņem paziņojumu, ja Tu kā spēļu klients esi rīkojies negodprātīgi un neievēro Līgumā par čata pakalpojumu iekļautos noteikumus. Tādēļ 11.lv uzglabā tikai tos datus, kas saistīti ar čata noteikumu pārkāpumiem.

11.lv ir pienākums uzglabāt noteiktus Tavus personas datus ilgāk par diviem gadiem pēc klienta darījumu attiecību izbeigšanas, lai varētu pildīt likumā noteiktās saistības, noteikumus un/vai licences noteikumus. Piemēram, uzņēmumam 11.lv ir pienākums uzglabāt noteiktus Tavus personas datus piecus gadus pēc klienta darījumu attiecību izbeigšanas saskaņā ar piemērojamajiem azartspēļu likumiem, licences noteikumiem un saskaņā ar NILLTPFN likumu. Šajos gadījumos 11.lv apstrādā tikai tos Tavus personas datus, kas ir nepieciešami šiem konkrētajiem mērķiem.

11.lv var arī apstrādāt Tavus personas datus neatkarīgi no klienta darījumu attiecību izbeigšanas, ja šie personas dati ietilpst aktīvā tiesvedībā vai izmeklēšanā.

7. UZ INDIVIDUĀLU PERSONU DATU ANALĪZI BALSTĪTI AUTOMATIZĒTI LĒMUMI

Lai nodrošinātu atbilstību piemērojamajām likuma prasībām, 11.lv pārbauda noteiktus Tavus personas datus. Izrietot no tā, tiek pieņemti automatizēti lēmumi – tai skaitā lēmumi par Tavām tiesībām izmantot 11.lv Spēļu pakalpojumu.

11.lv izmanto automatizētus lēmumus arī atbildīgas spēlēšanas jomā, piemēram, klientiem var tikt bloķēta iespēja veikt iemaksas savā spēļu kontā, ja ir sasniegts spēlēšanas gada zaudējumu limits. Automatizēti lēmumi tiek pielietoti arī gadījumos, kad klienta konts tiek bloķēts vai citādi ierobežots. Šādas rīcības mērķis ir novērst, neitralizēt un nepieļaut ar azartspēļu atkarību saistītās problēmas, kā arī identificēt tās, un vērst klientu uzmanību uz saviem spēlēšanas paradumiem.

11.lv var arī izbeigtu darījumu attiecības ar klientu vai bloķēt spēļu kontu klienta bezdarbības gadījumā un, ja pastāv pamatotas aizdomas, ka attiecīgais klients neizmanto Spēļu pakalpojumu.

8. PERSONAS DATU IZPAUŠANA UN NODOŠANA

8.1 Personas datu izpaušana

11.lv ievēro stingru konfidencialitāti, apstrādājot Tavus personas datus, un nodod Tavus datus trešajām pusēm tikai saskaņā ar šo Privātuma politiku, kā arī tikai personām, kuras ir autorizētas apstrādāt personas datus un ir apņēmušās ievērot konfidencialitāti, vai uz kurām piemērojamas ar likumu noteiktas prasības ievērot konfidencialitāti. Citkārt 11.lv nodod Tavus personas datus trešajai pusei tikai gadījumos, ja šādai datu izpaušanai ir saņemta Tava piekrišana.

11.lv var izpaust Tavus personas datus, ja uzņēmumam ir pienākums tā rīkoties saskaņā ar likumu, regulas noteikumiem vai šos datus pieprasījušas valsts iestādes (policija, nodokļu administrācija vai citas oficiālas institūcijas). 11.lv var arī izpaust Tavus datus, ja uzņēmumam ir aizdomas par noziedzīgu rīcību.

8.2 Personas datu apstrādes atbalstuzņēmumi

Noteiktu Spēļu pakalpojuma daļu nodrošināšanai 11.lv personas datu apstrādei izmanto atbalstuzņēmumus – tie var būt uzņēmumi, kas apstrādā personas datus 11.lv vārdā, saskaņā ar 11.lv sniegtajiem norādījumiem. Tālāk ir norādīti atbalstuzņēmumi, ko 11.lv izmanto datu apstrādei:

  • Spēļu nodrošinātāji, lai varētu uzturēt daudzveidīgu spēļu piedāvājumu.

  • IT uzņēmumi, kas nodrošina operatīvajai darbībai un tehniskajam atbalstam, kā arī Spēļu pakalpojuma uzturēšanai un pārējai 11.lv darbībai nepieciešamos IT risinājumus. Tas ietver tādus pasākumus kā IT infrastruktūras nodrošināšana, dublēšana, pierakstīšanās, uzraudzība, attiecību pārvaldība un profilēšana, komunikācija un pakalpojumu uzlabošana, izvērtējot, personalizējot un veicot biznesa analīzi.

  • Uzņēmumi, kas nodrošina maksājumu funkcionalitāti, piemēram, bankas un citi maksājumu pakalpojumu nodrošinātāji.

  • Uzņēmumi, kas nodrošina pakalpojumus krāpnieciskas rīcības un citu noziegumu un/vai negodprātīgas uzvedības noteikšanai un novēršanai.

  • Uzņēmumi, kas nodarbojas ar mārketingu, piemēram, mediju un reklāmas aģentūras un sadarbības partneri/meitas uzņēmumi.

Personas dati tiek izpausti tikai nolūkos, kas atbilst mērķim, kādā 11.lv veica personas datu apkopošanu, piemēram, lai varētu pildīt Līgumā noteiktās 11.lv saistības.

11.lv kontrolē un pārliecinās, ka katra trešā puse, kas apstrādā personas datus, garantē personas datu drošību, aizsardzību un konfidencialitāti. Ar visām trešajām pusēm, kas apstrādā datus, uzņēmumam 11.lv ir noslēgts rakstisks līgums, kurā ir izklāstītas saistības, tai skaitā trešās puses apņemšanās ievērot 11.lv rakstiskos norādījumus, drošības prasības un ierobežojumus un prasības, kas attiecas uz personas datu nodošanu.

8.3 11.lv uzņēmumu grupas ietvaros

Tavi personas dati šajā Privātuma politikā un Lietošanas noteikumos izklāstītajiem mērķiem var tikt pārsūtīti vai nodoti un apstrādāti Paf grupas uzņēmumu, kas atrodas Eiropas Savienībā, ietvaros. Tavu personas datu apstrāde Paf grupas ietvaros galvenokārt paredzēta Tavu personas datu pārvaldībai un dažādu ar Spēļu pakalpojumu saistītu jautājumu risināšanai. Datu nodošana var notikt arī pasākumu, kas veicina atbildīgu spēli vai novērš noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma un proliferācijas finansēšanu, ietvaros, kā arī izmantojot tādu spēļu pakalpojumu, ko nodrošina kāds no Paf grupas uzņēmumiem, kam ir izsniegta licence attiecīgā spēļu pakalpojuma nodrošināšanai.

8.4 Pārējie uzņēmumi

11.lv izpauž personas datus citiem uzņēmumiem, ar kuriem 11.lv ir sadarbība, bet kuri netiek uzskatīti par atbalstuzņēmumiem – šie uzņēmumi ir patstāvīgi personas datu pārziņi. Tas nozīmē, ka šie uzņēmumi patstāvīgi izlemj, kā tiek apstrādāti personas dati. Tie ir:

  • uzņēmumi, kas nodrošina maksājumu funkcionalitāti, piemēram, bankas un citi maksājumu pakalpojumu nodrošinātāji;

  • uzņēmumi, kas nodrošina ceļojumu, aviobiļešu viesnīcu rezervēšanu un līdzīga veida uzņēmumi, piemēram, lai varētu organizēt ceļojumus;

  • uzņēmumi, kas Tev piegādā balvas, kuras vari laimēt, piedaloties kādā no 11.lv aktivitātēm;

  • konkrēti spēļu piegādātāji, kas nodrošina spēles Spēļu pakalpojumā;

  • Zinātniskās pētniecības institūts, kam 11.lv nodod anonimizētus datus, lai atbalstītu pētījumus atbildīgas spēlēšanas jomā.

Gadījumos, kad Tavi personas dati tiek izpausti uzņēmumam, kurš patstāvīgi apstrādā Tavus personas datus, spēkā ir šī attiecīgā uzņēmuma Privātuma politika un personas datu apstrādes noteikumi.

Lai iegūtu papildinformāciju par uzņēmumiem, kas patstāvīgi apstrādā Tavus personas datus, lūdzu, sazinies ar 11.lv vai lasi vairāk šeit.

8.5 Personas datu nodošana

11.lv vienmēr cenšas, lai Tavi personas dati, ciktāl tas iespējams, tiktu apstrādāti Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) ietvaros. Gadījumos, kad personas datus nepieciešams nodot ārpus ES/EEZ robežām, piemēram, izpaužot personas datus personas datu apstrādes atbalstuzņēmumam vai tā apakšuzņēmumam, kas atrodas vai uzglabā personas datus ārpus EU/EES robežām, 11.lv piemēro visus nepieciešamos un pamatotos juridiskos, tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai garantētu tādu pašu aizsardzības līmeni kā ES/EEZ ietvaros.

Nododot personas datus uz valsti ārpus ES/EEZ, drošības līmenis tiek garantēts caur ES komisijas lēmumu, kurā apliecināts, ka konkrētajā valstī tiek nodrošināts adekvāts aizsardzības līmenis, vai arī kā drošības garants kalpo apliecinājums, ka uzņēmums ievēro ES līguma standarta klauzulas. Citi uzticami drošības apliecinājumi ir vispāratzīts uzvedības kods saņēmējvalstī un iekšēji saistošas biznesa prakses piemērošana. 

Gadījumos, kad 11.lv nodod personas datus uz Amerikas Savienotajām Valstīm, datu pārsūtīšana galvenokārt  balstās uz Datu privātuma regulējumu (lēmums par atbilstību, kurā secināts, ka ASV nodrošina pārsūtītajiem personas datiem atbilstošu aizsardzības līmeni no ES uz ASV uzņēmumiem, kas piedalās ES un ASV datu privātuma regulējumā) un/vai ES standarta klauzulām.

9. TAVAS TIESĪBAS

9.1 Piekļuves tiesības

Tev ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, respektīvi, saņemt izrakstu (kopiju) par to, kurus Tavus personas datus 11.lv apstrādā, ja šī informācija negatīvi neietekmē citu personu tiesības un brīvības un ja piekļuve šiem personas datiem nav aizliegta saskaņā ar likuma prasībām, piemēram, kā noteikts NILLTPFN likumā. Ņem vērā, ka gadījumos, kad 11.lv saņem Tavu pieprasījumu par piekļuvi datiem, 11.lv var pieprasīt no Tevis papildinformāciju, lai grantētu efektīvu šī pieprasījuma apstrādi un pārliecinātos, ka informācija tiek izpausta pareizajai personai.

9.2 Labošanas tiesības

Tev ir tiesības pieprasīt nepareizu savu personas datu labojumus, kā arī norādītā mērķa ietvaros tiesības papildināt neprecīzus personas datus.

Kā spēļu klients Tu vari patstāvīgi atjaunināt savu kontaktinformāciju savā spēļu kontā. Ja nepieciešams papildināt vai izlabot citus datus, to var izdarīt, sazinoties ar 11.lv.

9.3 Tiesības uz dzēšanu un tiesības tikt aizmirstam

Tev ir tiesības pieprasīt, lai 11.lv dzēstu vai izņemtu visus Tavus personas datus vai to daļu, piemēram, ja šie personas dati vairs nav vajadzīgi tam mērķim, kādam tie tika apkopoti vai citādi apstrādāti.

Ņem vērā, ka 11.lv var noraidīt Tavu pieprasījumu par Tavu personas datu izņemšanu vai dzēšanu, ja datu apstrāde notiek, pamatojoties uz 11.lv saistošiem tiesiskiem pienākumiem, piemēram, saskaņā ar likumu "Par grāmatvedību" vai NILLTPFN likumu. Turklāt 11.lv var arī noraidīt Tavu pieprasījumu par Tavu personas datu dzēšanu vai izņemšanu, ja uzņēmumam ir saistoši likumīgi iemesli datu apstrādei vai ja tas nepieciešams tiesībpamatotu prasījumu celšanai, realizēšanai vai aizstāvībai.

9.4 Tiesības uz datu apstrādes ierobežošanu

Tev ir tiesības pieprasīt, lai Tavu personas datu apstrāde tiktu ierobežota, piemēram, ja Tu apšaubi šo personas datu precizitāti vai Tev ir šaubas par to, vai datu apstrāde ir likumīga, taču Tu nevēlies, lai personas dati tiktu dzēsti. Tavu personas datu apstrādei var piemērot ierobežojumus arī, ja tas nepieciešams tiesībpamatotu prasījumu celšanai, realizēšanai vai aizstāvībai, kā arī gadījumos, ja datu apstrāde balstās uz likumīgi pamatotu interesi, lai konstatētu, vai uzņēmuma 11.lv tiesiskais pamatojums datu apstrādei ir pārāks par Tavām interesēm.

Ņem vērā, ka brīdī, kad Tavu personas datu apstrādei ir piemēroti ierobežojumi, 11.lv ir tiesības uzglabāt personas datus un apstrādāt šādus personas datus tiesībpamatotu prasījumu celšanai, realizēšanai vai aizstāvībai vai, lai varētu aizstāvēt kādas citas fiziskas vai juridiskas personas tiesības. 11.lv var arī apstrādāt šādus datus gadījumos, ja ir saņemta Tava piekrišana, vai ja tam ir pamatots iemesls, kas ir saistīts ar svarīgu sabiedrības interesi.

9.5 Tiesības iebilst

Tev ir tiesības izdarīt iebildumus pret noteikta veida datu apstrādi, piemēram, iebilst pret to, ka 11.lv apstrādā Tavus personas datus tiešā mārketinga nolūkos, un pret datu apstrādi, kas balstīta uz leģitīmu interesi.

9.5.1 Tiešais mārketings

Jebkurā brīdī Tu vari iebilst pret datu apstrādi, kas ir saistīta ar tiešo mārketingu, ieskaitot profilēšanu (iesniegto personas datu analīze), ja profilēšanai ir saistība ar šāda veida tiešo mārketingu.

Kā spēļu klients vari izvēlēties, kurus komunikācijas kanālus 11.lv var izmantot, lai sūtītu Tev reklāmas materiālus, veicot attiecīgos iestatījumus savā spēļu kontā. Ja nevēlies saņemt nekāda veida mārketinga materiālus, 11.lv vairs nesūtīs Tev reklāmas un vairs neapstrādās Tavus personas datus šādā nolūkā.

9.5.2 Leģitīmas intereses

Gadījumos, kad 11.lv pamato datu apstrādi ar leģitīmu interesi, Tev ir tiesības iebilst pret datu apstrādi.

Taču ņem vērā, ka 11.lv var turpināt datu apstrādi, ja uzņēmumam ir saistošs un no likuma izrietošs pamatojums personas datu apstrādei. Pretējā gadījumā 11.lv var apstrādāt Tavus personas datus tikai, ja tas nepieciešams tiesībpamatotu prasījumu celšanai, realizēšanai vai aizstāvībai.

9.6 Tiesības uz datu pārnesamību

Ja 11.lv Tavus personas datu apstrādei ir saņēmis Tavu piekrišanu vai apstrādā Tavus personas datus, pamatojoties uz starp Tevi un 11.lv noslēgto Līgumu, un ja Tu iesniedzi šos personas datus, un to apstrāde notiek automatizētā veidā, tad Tev ir tiesības pieprasīt, lai Tavi personas dati tiktu nodoti citam personas datu pārzinim (tiesības uz datu pārnesamību).

9.7 Piekrišanas atsaukšana

Gadījumos, kad Tavu personas datu apstrādei 11.lv ir saņēmis Tavu piekrišanu, Tu vari jebkurā brīdī un bez maksas atsaukt savu piekrišanu, sazinoties ar 11.lv klientu palīdzības dienestu.

Ņem vērā, ka piekrišanas atsaukšana neietekmē līdz piekrišanas atsaukšanas brīdim veikto datu apstrādi – tā joprojām ir likumīga.

9.8 Tiesības iesniegt sūdzību

Ja Tu uzskati, ka 11.lv nav veicis Tavu personas datu apstrādi saskaņā ar piemērojamajām tiesību normām par personas datu aizsardzību, Tu vari vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā.

10. SĪKDATNES

11.lv izmanto tā dēvētās sīkdatnes (cookies). Sīkdatnes ir faili jeb datu vienumi, kas ir saglabāti Tavā ierīcē/ierīcēs, kad Tu apmeklē Spēļu pakalpojumu.

Papildinformāciju par sīkdatnēm un to, kuras sīkdatnes, to kategorijas un kā 11.lv izmanto, lasi 11.lv Sīkdatņu politikā.

11. DROŠĪBA

11.lv pielieto visus nepieciešamos un piemērojamos līdzekļus, lai nodrošinātu Tavu personas datu aizsardzību pret neatļautu apiešanos ar tiem, piemēram, nelikumīgu vai neatļautu apstrādi – zādzību, iznīcināšanu, datu manipulēšanu, izpaušanu un pārsūtīšanu. Īstenotajos drošības pasākumos ietilpst:

  • nozīmīgu ierobežojumu piemērošana personām, kurām ir piekļuve šiem personas datiem;

  • ierobežojumi attiecībā uz to, kādas izmaiņas autorizētās personas drīkst izdarīt;

  • tehniski piekļuves ierobežojumi, tai skaitā datu šifrēšana pārsūtīšanas un uzglabāšanas laikā;

  • ugunsmūra izmantošana;

  • spēcīgas paroles prasības;

  • kā arī signalizācijas sistēmas, kas brīdina par neautorizētu piekļuvi u.c.

Kā papildu privātuma aizsardzības līdzekli, kad vien iespējams, mēs pielietojam pseidonimizāciju.